Koje televizore su Hrvati u Australiji kupovali i koje sad trebaju kupovati?

SonyTV

Dugo godina sam radio kao inženjer u telekomunikacijama, ali sam uvijek volio i popravljati televizore. To mi je bio kao neki hobi biznis. I tako dok sam ponekad u poslu susretao naše ljude kod njih sam primijetio nešto zanimljivo. U to vrijeme postojala je jedna vrsta Philips televizora koja je bila najskuplja, stereo verzija i s većim ekranom za ta vremena. Tu vrstu televizora sam sreo jedino kod naših ljudi. Tako sam stekao utisak da naši ljudi vjeruju više nego itko drugi u marku televizora Philips. Bili su to možda I najbolji televizori u tim vremenima. Nisu se puno ni kvarili a možda je zanimljivo spomenuti da sam kod svakog tog pokvarenog Philips televizora našao istu grešku.

Današnje potrebe

Naravno ovo je bazirano na mome istraživanju I potrebama koje imam a pošto vjerujem da takove potrebe možda ima i veći dio Hrvata u emigraciji odlučio sam da podijelim moje mišljene odvije.

Danas su malo drugačija vremena. Philips je dosta ispao iz igre mada se tek sada počeo vraćati na tržište s dobrim televizorima, bar po opcijama koje ima, ali ta vrsta televizora i nije dostupačna na australskom tržištu.

Danas se televizori takoreći i ne popravljaju, obično se uz TV kupi I dodatna garancija 5 godina, pa dok to istekne na tržište dođu puno bolji televizori s boljim ekranima i opcijama. Prema tome pouzdanost televizora danas je malo manje bitna.

Ali danas postoji internetska televizija a naši ljudi vole gledati Hrvatske TV programa iz domovine. Za samo stotinjak dolara pretplate godišnje može se gledati na tisuće TV programa širom svijeta I preko 100 iz Hrvatske. Naravno za to vam je potreban I dosta stabilna internet konekcija.